DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 2788869-0,32%
Mersin
23°

HAFİF YAĞMUR

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

X

Reçine geçim kaynağı oluyor

ABONE OL
13 Haziran 2020 08:48
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Mersin Orman İşletme Müdürlüğü Odun Dışı Ürün Hizmetler Şube Müdürü Muhammet Aslanhan, gazetecilere yaptığı açıklamada, reçine üretimin Silifke, Gülnar ve Tarsus‘ta da yaygınlaştırılmasının planlandığını belirtti.

Ürünlerin tamamının ihraç potansiyeli olduğunu aktaran Aslanhan, geçen yılki denemelerde 10 tonluk hasat yapıldığını söyledi.

Aslanhan, 3 ilçede 55 tonluk üretim hedeflediklerini kaydetti.

Silifke Orman İşletme Müdürü Hasan Aslan da üretim sürecinin 7 ayı bulacağını ifade ederek, “Ciddi bir alana yayılan, takip ve teknik bilgi gerektiren reçine üretimi, yöre halkı için de önemli bir istihdam kaynağı olacak.” dedi.

Reçine üretimi yaygınlaşıyor

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r