Türk Polis Teşkilatının 173. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Tarsus’ta Cumhuriyet Alanında da tören yapıldı.
İlçe Emniyet Müdür Yardımcısı Oğuz Şahin, Atatürk Anıtı’na çelenk koyduktan sonra yaptığı konuşmada, “Şanla, şerefle yazılmış 172 yıllık bir maziyi geride bırakmış olan teşkilatımız, 173. kuruluş yılına girerken sadece ülkemiz sınırları içerisinde değil, dünyadaki, saygın yerini almış olmanın haklı gururunu taşımaktadır.” dedi.
Törene Tarsus Kaymakamı Yüksel Ünal ile Tarsus Belediye Başkanı Şevket Can da katıldı.
BÖLGESEL
10 Haziran 2026BÖLGESEL
10 Haziran 2026BÖLGESEL
10 Haziran 2026BÖLGESEL
10 Haziran 2026BÖLGESEL
10 Haziran 2026GENEL
10 Haziran 2026BÖLGESEL
10 Haziran 2026
2
Sadece Dürüst Desinler Yeter
85058 kez okundu
3
OĞLUM KAYIP BULUN DEDİ,GERÇEK FARKLI ÇIKTI.
37458 kez okundu
4
Aracını ilana koyacak olan herkesi ilgilendiriyor: İkinci el araç satışında yeni dönem!
11799 kez okundu
5
Tarsus’ta öldürülen Merve Bayer için Yenice’de yürüyüş düzenledi.
10716 kez okundu