33 DGA 36 plakalı tırın sürücüsü Hüseyin Yıldırım (49), Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolundan Adana istikametine doğru ilerlerken aracı arıza yapınca gece saat 23.00’te çalıştığı firmasını arayarak bilgi verdi. Ancak daha sonra Yıldırım’dan firma görevlileri bir daha haber alamadı.
Firma yetkilileri Yıldırım’ı bulmaya çalışırken, sabah saatlerinde otoyoldan geçen başka bir tır sürücüsü Yıldırım’ın tırını park halinde görünce durup yanına gitti. Yılıdırım’ı yerde hareketsiz halde gören şahıs hemen polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri Yıldırım’ın hayatını kaybettiğini belirledi. Sağlık ekipleri Yıldırım’ın kafasının arkasında kanama olduğu için şüpheli ölüm raporu verdi. Polis ise olay yerine gelerek inceleme yaptı. İlk yapılan incelemede Yıldırım’ın kalp krizi geçirip düşerek kafasını vurduğu değerlendirmesi yapılıyor. Elinde el feneri ile ölen Yıldırım’ın cenazesi kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için adli tıp kurumu morguna kaldırıldı.
BÖLGESEL
13 Haziran 2026BÖLGESEL
13 Haziran 2026BÖLGESEL
13 Haziran 2026BÖLGESEL
13 Haziran 2026BÖLGESEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026BÖLGESEL
13 Haziran 2026
2
Sadece Dürüst Desinler Yeter
85059 kez okundu
3
OĞLUM KAYIP BULUN DEDİ,GERÇEK FARKLI ÇIKTI.
37459 kez okundu
4
Doğum izni süresi uzatılıyor.!
20426 kez okundu
5
Aracını ilana koyacak olan herkesi ilgilendiriyor: İkinci el araç satışında yeni dönem!
11800 kez okundu