Tarsus Milli Eğitim Müdürlüğü yeni eğitim öğretim yılı için okulların kontenjan boşluklarını ve öğrencilerin öğrenimleri sırasında yarattıkları devamsızlık sorununu masaya yatırdı.
Tarsus Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde düzenlenen ve Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği hakkındaki görüş ve önerilerin değerlendirildiği toplantıya İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kalaycı, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Sinan Yaylak, İlgili İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü personeli ile resmi ve özel tüm lise müdürleri katıldı.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kalaycı’nın başkanlık yaptığı toplantıda öğrenci nakilleri ve devamsızlık gibi başlıklar tartışıldı. 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı ortaöğretim kurumları kontenjanlarının belirlendiği ve karşılıklı görüş alış-verişi yapılıp öneriler sunulan toplantı iyi dilek ve temennilerle sonlandırıldı.
BÖLGESEL
06 Haziran 2026BÖLGESEL
06 Haziran 2026BÖLGESEL
06 Haziran 2026BÖLGESEL
06 Haziran 2026BÖLGESEL
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026BÖLGESEL
06 Haziran 2026
2
Sadece Dürüst Desinler Yeter
85057 kez okundu
3
OĞLUM KAYIP BULUN DEDİ,GERÇEK FARKLI ÇIKTI.
37457 kez okundu
4
Doğum izni süresi uzatılıyor.!
20424 kez okundu
5
Aracını ilana koyacak olan herkesi ilgilendiriyor: İkinci el araç satışında yeni dönem!
11798 kez okundu