Et Balık Kurumu tarafından ithal edilen 12 bin 500 angus İskenderun limanına getirildi. Angusların kısa süre içerisinde kesilip sofralarımızda yer alması bekleniyor.
DENİZ YOLUYLA GETİRİLDİLER
Türkiye Et ve Balık Kurumunca kasaplık hayvan ithalatı kapsamında Güney Amerika ülkelerinden alınan büyükbaş canlı hayvanlar deniz yoluyla İskenderun Limanı’na getirildi. 2 bin 500 adet Angus cinsi büyükbaş canlı hayvan bulunan ‘Alondra’ adlı gemi İskenderun Limanı’na demirledi.
VETERİNER TARAFINDAN KONTROL EDİLDİLER
Veterinerlik Sınır Kontrol Noktası’nda görevli veteriner hekimler tarafından hayvanların belgeleri kontrol edildikten sonra, canlı hayvanların nakliyesinde kullanılacak araçlar da dezenfekte işlemi yapılarak Türkiye Et ve Balık Kurumlarının ilgili işletmelerine sevk edilecek. Angus etlerinin kısa süre içerisinde sofralarımızda olması bekleniyor.
BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026GENEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026
1
Sadece Dürüst Desinler Yeter
85058 kez okundu
2
Doğum izni süresi uzatılıyor.!
20425 kez okundu
3
Deniz Kaplumbağalarının Yuvalarının Bulunduğu Kumsal Temizlendi
10015 kez okundu
4
YSK duyurdu: 31 Mart seçimlerinin iptal edilmesi durumunda yeni seçimler 2 Haziran Pazar günü yapılacak
9187 kez okundu
5
Seçer:“Büyükşehir Belediyesi işini ciddi ve kaliteli yapar”
8646 kez okundu