Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda ahşap yüklü tırda 100 kilo 700 gram esrar ele geçirildi, sürücü tutuklandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nun merkez Sarıçam ilçesi yakınındaki uygulama noktasında şüphelendiği bir tırı durdurup arama yaptı.
Narkotik dedektör köpeğinin aracın dorsesine tepki vermesi üzerine yapılan incelemede, ahşap yük arasında panellerle hazırlanan gizli bölmede 100 kilo 700 gram esrar bulundu.
Polis, ele geçirilen uyuşturucuyla ilgili sürücü İlyas B’yi gözaltına aldı.
Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen İlyas B, nöbetçi hakimlikçe tutuklandı.

BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026GENEL
09 Haziran 2026BÖLGESEL
09 Haziran 2026
2
Sadece Dürüst Desinler Yeter
85058 kez okundu
3
OĞLUM KAYIP BULUN DEDİ,GERÇEK FARKLI ÇIKTI.
37458 kez okundu
4
Aracını ilana koyacak olan herkesi ilgilendiriyor: İkinci el araç satışında yeni dönem!
11799 kez okundu
5
Tarsus’ta öldürülen Merve Bayer için Yenice’de yürüyüş düzenledi.
10715 kez okundu